Scroll to top
© 2017, Norebro theme by Colabr.io

De juiste koers start met waarde voor de klant

Strategie

De maatschappij verandert en daarmee ook de behoefte van uw klant; de consument, patiënt, cliënt, huurder of student. De belangrijkste vraag is hoe blijft de organisatie aansluiten bij het vervullen van die klantbehoefte van vandaag en morgen? Hoe vinden we de balans tussen klantgericht en betaalbaar? Welke van de snel ontwikkelende nieuwe technologieën zetten we in? Hoe onderscheiden we ons in de markt tussen partners en concurrenten en hoe houden we de medewerkers betrokken en bevlogen?

Het bepalen van een heldere strategie is het antwoord in dit oerwoud van vragen en oplossingen. Tijdens de strategische herijking worden weloverwogen keuzes gemaakt op diverse niveaus. In gesprek met verschillende disciplines binnen de organisatie bepalen we als ORGfit samen met u wat het antwoord van uw organisatie is op de externe ontwikkelingen en de behoefte van uw klant.

Dit antwoord alleen is niet de oplossing. Van enkel een antwoord op papier gaat uw klant namelijk niets merken. We bepalen samen met u, wat uw strategie betekent voor de manier van organiseren, sturen en communiceren binnen de organisatie. De uitgangspunten die hier uit komen zijn input voor het inrichten van uw processen, projecten, leiderschap en stuurinformatie.